Mitt hem fylls av kartonger 📩

Idag Ă€r det lördag och systerdag. đŸ„°â€ïž Och det Ă€r VÅR i luften! 😍💐

Syrran och jag har Ă€gnat i princip hela dagen Ă„t att packa. 🙏 Det kĂ€nns nĂ€stan lite surrealistiskt - för bara en vecka sedan var vi pĂ„ visning och nu mer eller mindre bor jag i flyttkartonger. đŸ„°

KvĂ€llen har jag tillbringat pĂ„ min Ă€lskade teater för förestĂ€llning nummer 2 av Superkontoret. 🎭💖😂 IkvĂ€ll hade jag mamma och hennes man med mig. Imorgon Ă€r det dags för förestĂ€llning nummer 3, och dĂ„ gĂ„r jag tillsammans med Pride-familjen. đŸłïžâ€đŸŒˆ

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback