Lägenheter

Nu ligger min förra lägenhet ute för intresseanmälan. Jag noterar att månadshyran är höjd med 252 kronor jämfört med vad jag betalat. Oklart hur de motiverar detta - det kom ju redan en årlig höjning vid årsskiftet. 🙄 Inte för att deras ockerhyror är mitt problem längre, men jag blir ändå provocerad. Under de lite drygt nio år jag bodde där gick månadshyran upp med cirka tre och ett halvt tusen. 😱 Om de fortsätter såhär lär de till slut inte få den uthyrd alls.

Men som sagt, inte mitt problem längre. Nu bor jag ju i min drömlägenhet i Vadstena, som både är större, finare och billigare - och ligger i Vadstena. 😍🥰

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback