Febersömn

I helgen kände jag mig hängig och tung i huvudet och frusen och ville typ bara gå och lägga mig hela tiden, vilket jag såklart förklarade med extrem sömnbrist...men så vaknade jag i måndags morse med uppenbar feber och insåg att det nog började lite smått redan i helgen. 🤒 Så jag stannade hemma och sov måndag och tisdag, vilket var väldigt skönt och välbehövligt. 😴🙏

Igår kväll gick jag en sväng ner till Vättern och tankade energi. ❤️

Idag var jag tillbaka på kontoret igen, och det kändes verkligen jättefint att få komma tillbaka till mina vardagsrutiner och träffa mina kollegor igen. 🥰 Och jag var uppenbart efterlängtad, en kollega nästan jublade när hon såg mig imorse. ☺️ Såklart har jag haft dåligt samvete för att jag varit hemma när jag "borde" ha varit på jobbet, men inte lika mycket som jag brukar faktiskt. 👍

På väg hem från busshållplatsen i eftermiddags upptäckte jag två blommande körsbärsträd. 😍🌸 Och förundrades över att jag aldrig sett dem tidigare. 🤔 Men så kom jag på att jag ju inte brukar vistas här i Vadstena såhär års. 😉

Ikväll har jag haft digitalt möte med två tjejer från Pride-familjen, det kändes bra. 😊🏳️‍🌈💖 Bara tre och en halv vecka kvar nu till årets East Pride, så himla peppigt! ❤️🧡💛💚💙💜

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback