Febriga dagar đŸ€’

Jag har haft feber och legat nedbĂ€ddad nĂ„gra dagar och skiftat mellan att sova och att kolla pĂ„ Netflix och YouTube. đŸ€’đŸ˜Ž Idag var jag tillbaka pĂ„ kontoret, och som syrran sĂ„ klokt konstaterade var det kanske inte sĂ„ bra för mig fysiskt men psykiskt behövde jag verkligen fĂ„ gĂ„ tillbaka till jobbet nu. Jag kĂ€nner mig fortfarande hĂ€ngig och har inte mycket till röst...men mitt psyke hade inte klarat av att stanna hemma en dag till. Det gĂ„r sĂ„ himla snabbt, sĂ„ fort jag kommer ifrĂ„n mina vardagsrutiner förlorar jag fotfĂ€stet totalt och börjar tĂ€nka mörka tankar. 😔 Jag Ă€r lite bekymrad för hur jag ska klara av semestern i sommar, visserligen har jag tĂ€nkt sprida ut den sĂ„ att jag bara har semester tvĂ„ dagar i veckan under en och en halv mĂ„nad (förutom nĂ€r jag Ă„ker till London, dĂ„ blir det lite lĂ€ngre)...men jag undrar om den Ă„tgĂ€rden Ă€r tillrĂ€cklig eller om jag kanske ska dra ner det till en dag vissa veckor. Det hĂ€r med ledighet Ă€r verkligen inte min grej. 😣 Men vi fĂ„r se...jag kommer ju bo i Vadstena dĂ„, och bara det gör ju att mitt sinne fĂ„r ro. SĂ„ kanske kommer det faktiskt gĂ„ bra. 🙏

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback