Auktoriserad redovisningskonsult!

Det har varit en psykiskt påfrestande vecka för mig med flyttrelaterade bekymmer. Jag har sovit väldigt dåligt på nätterna, varit extremt trött på dagarna och bara försökt hålla ihop mig själv. Men imorse fick jag ett ytterst lugnande besked från min nuvarande hyresvärd, så nu känner jag att bitarna faller på plats och jag kan börja fungera normalt igen. 🙏 
 
Eftersom jag varit så sjukt trött har jag inte orkat blogga, trots att jag har stora saker att berätta. I tisdags fick jag nämligen besked om att jag blivit godkänd på auktorisationsprovet - vilket betyder att jag numera kan titulera mig auktoriserad redovisningskonsult. ✌️ Jag fick 83,75 % av poängen. Vilket väl får ses som bra med tanke på att jag inte hade förberett mig någonting överhuvudtaget. Precis som när jag fick 1.4 på högskoleprovet utan att ha förberett mig överhuvudtaget - det här med prov är verkligen min grej. 😁 
 
Trots mitt labila tillstånd har jag ändå fungerat bra på jobbet hela veckan. Det har väl varit som en flykt, att få dyka ner i boksluten och inte tänka på allt som bekymrat mig. Och idag blev min auktorisation uppmärksammad i veckobrevet... 
 
 
Det har hänt ett flertal gånger nu att mina insatser och prestationer uppmärksammats i veckobreven på jobbet. Och det gör mig så rörd och glad och stolt varje gång det händer. 🥰🙏 
 
Och nu väntar en helg av packande och pluggande. Imorgon kommer mamma och syrran hit och hjälper mig med packningen, och på söndag ska jag verkligen försöka skriva klart en uppgift som har deadline nästa helg (även om mitt fokus är på allt som har med flytten att göra just nu). Det är fullt upp här, men jag känner mig äntligen fridfull i sinnet efter denna påfrestande vecka. Allting kommer ordna sig. 🙏 
 

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback