Dramatisk morgon đŸ˜±

Bussen hade inte Ă„kt lĂ„ngt innan den tvĂ€rnitade och girade Ă„t höger. Det hördes en smĂ€ll och jag förstod att vi hade krockat. đŸ˜± En bil hade kommit frĂ„n en sidogata (med vĂ€jningsplikt!!) och bara kört rĂ€tt ut. đŸ˜±đŸ€ŹđŸ˜±đŸ€ŹđŸ˜± Tack och lov verkar det inte ha blivit nĂ„gra personskador. Men vilken chock! Riktigt obehagligt. Jag tycker riktigt synd om busschauffören. đŸ„ș BĂ„de han och Gubben Som Borde Bli Av Med Körkortet stĂ„r fortfarande och pratar med polisen och driftledningen. SjĂ€lv sitter jag ombord pĂ„ nĂ€sta buss, och kĂ€nner mig rĂ€tt skĂ€rrad. Jag började fĂ„ lite lĂ€tt panik nĂ€r den hĂ€r bussen rullade ut frĂ„n hĂ„llplatsen, men inser att det Ă€r bra för mig att Ă„ka buss igen sĂ„hĂ€r snart efter olyckan sĂ„ att jag inte utvecklar en fobi för det. 🙏

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback