ASAW đŸ’šđŸ€đŸ–€

IgĂ„r var det lördag och systerdag. ❀ Jag var helt slut efter nattsuddandet i fredags, sĂ„ vi tog det ganska lugnt och hĂ€ngde i soffan och kollade pĂ„ filmer och spelade tevespel. En liten promenad gick vi dock, eftersom det var sĂ„ soligt och fint ute, men eftersom det Ă€ven var kallt och vi var trötta gick vi ganska snart hem igen. 😮 PĂ„ kvĂ€llen kollade jag pĂ„ veckans deltĂ€vling av Melodifestivalen, iklĂ€dd lĂ€mplig huvudbonad som synes, och chattade med Pride-familjen som brukligt Ă€r under denna tillstĂ€llning.Â đŸ’–đŸłïžâ€đŸŒˆÂ 
 
Idag inleds Ă„rets Aromantic Spectrum Awareness Week.Â đŸ’šđŸ€đŸ–€ Och precis som under den senaste Ace Week gick mina planer pĂ„ att skriva nĂ„got vĂ€lplanerat och storslaget om intet pĂ„ grund av att jag har sĂ„ mycket annat att göra...idag har jag till exempel Ă€gnat större delen av dagen Ă„t att arbeta med min kandidatuppsats i litteraturvetenskap om Bröderna LejonhjĂ€rta. Men, men...jag uppdaterade i alla fall (med syrrans hjĂ€lp) min profilbild pĂ„ Facebook med ovanstĂ„ende kreation. Alltid nĂ„got. 👍 
 
HĂ€r kommer en liten anthem ocksĂ„. Jag Ă€r för all del inte helt aromantisk, men jag befinner mig definitivt pĂ„ det aromantiska spektrumet. Demiromantisk kallar jag mig numera.Â đŸ’šđŸ€đŸ–€

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback