Musikaliskt mästerverk...eller något ditåt

Herregud, vad gör jag uppe såhär dags?! :S Det är många timmar sedan jag tog sömntablett och jag har sovit gott fram tills nu. Men nu vaknade jag. Och dumt nog satte jag mig vid datorn - jag känner mig lite smålullig av tabletten fortfarande och måste verkligen anstränga mig för att träffa rätt tangenter. :O Men nu när jag är vaken vill jag passa på att dela med mig av en musikvideo jag gjorde igår (och som tog typ halva natten, ja typ fram till nu, att ladda upp). Jag äger ingen av rättigheterna bla bla bla, men jag hoppas att folk tycker om den och låter den ligga kvar på YouTube ändå. Har aldrig gjort någon video förut och det kanske märks för den blev inte riktigt så perfekt som jag ville ha den...men det var kul att göra den i alla fall...fast det tog typ halva dagen igår. :P



Nu ska jag gå och lägga mig igen. God natt!


Kommentarer
Lillasyster

Yay! Tycker det är roligt att du gjorde den och att den blev så bra :) Hehe kom att tänka på Livet är en schlager: "Det är fascinerande att en tjej som aldrig sysslat med musik förut går in och gör en sån kanonlåt. Finns bara en sak att säga - grattis!" :)

2011-12-02 @ 20:06:32
The Worrying Kind

Lillasyster: Tack, favvosyster. :)

2011-12-02 @ 20:29:19
URL: http://theworryingkind.webblogg.se/

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback