Veckans seminarium

Ikväll var det dags för seminarium i litteraturvetenskapskursen igen, denna gång med tema ekokritik. 🌱 Jag sa inte så himla mycket, men jag läste upp min diskussionsfråga och jag inflikade en kommentar till en kurskamrats fråga i alla fall. Och jag nickade och gjorde miner ganska ofta som reaktioner på det som sades. Det fick duga. Jag var lite mer nervös inför kvällens seminarium än inför tidigare seminarier då vi hade en ny lärare ikväll, men hon visade sig vara väldigt trevlig och uppmuntrande så det var skönt. 🙏

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback