Teatersamtal 🎭

IkvĂ€ll har jag och ett gĂ€ng frĂ„n vĂ€nföreningen suttit i min Ă€lskade teaters personalmatsal och pratat med en av skĂ„despelarna frĂ„n Waitress. đŸŽ­đŸŽ¶đŸ’– Han kommenterade att han hade sett mig pĂ„ genrepet, "lĂ€ngst fram som vanligt". 😅😁 Och flera av damerna i vĂ€nföreningen uttryckte glĂ€dje över att se mig ikvĂ€ll och över att jag ska gĂ„ med i föreningens styrelse. 😊 Det har varit en mycket trevlig kvĂ€ll, som förutom angenĂ€mt umgĂ€nge Ă€ven har gett mig mer insikter i teaterns underbara vĂ€rld. đŸŽ­đŸ™â€ïž

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback