Mötesångest

Igår kväll hade jag ett seminarium i litteraturvetenskapskursen. Och idag hade jag två uppstartsmöten med nya kunder på jobbet - varav ett på plats på kontoret (mitt första!) och ett på engelska. Jag var sjukt nervös innan dessa tre tillfällen, jag vaknade till och med inatt och låg och oroade mig inför det fysiska mötet idag. 😱 Men allting har gått bra. Och det gör mig både lättad och frustrerad - varför måste jag alltid hålla på och oroa mig inför saker som sedan visar sig vara fullt hanterbara, när ska jag lära mig att jag klarar av saker även om de är läskiga?! Nästa gång jag ska ha uppstartsmöte med en ny kund är på tisdag, jag ska försöka komma ihåg då hur bra det gick idag...

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback