Genrepet av Waitress đŸŽ­đŸŽ¶

IkvĂ€ll har jag besökt min Ă€lskade teater för första gĂ„ngen detta spelĂ„r. Som jag har lĂ€ngtat! 😍🎭💖 Och sĂ„ besviken jag blev nĂ€r jag pĂ„ grund av sjukdom tvingades stĂ€lla in det som skulle ha blivit det första besöket. 😭😭😭 Men sĂ„ lycklig jag blev över att fĂ„ gĂ„ dit ikvĂ€ll! 😍😍😍 PĂ„ genrepet av höstens musikal Waitress som har SverigepremiĂ€r imorgon...

OMG!!! SĂ„ himla fin och berörande och rolig och sorglig och hoppingivande och bra! đŸŽ­đŸŽ¶â€ïžđŸ˜­đŸ˜ Jag satt lĂ€ngst fram, engagerad som bara den, och kunde tĂ€mligen snart konstatera att jag gjort helt rĂ€tt i att redan i vĂ„ras boka biljetter till sju förestĂ€llningar (till att börja med). 😁👍 I pausen trĂ€ffade jag tjejen som jag ska gĂ„ pĂ„ Taylor-konsert med nĂ€sta Ă„r, och hon var ocksĂ„ helt tagen av musikalen. 😊💖 Jag misstĂ€nker att jag kommer trĂ€ffa henne fler kvĂ€llar i salongen framöver. 😉👍

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback