Firande sjukling

Alltså...att ligga hemma i sängen med hög feber, skrällande hosta och konstant rinnande snuva ingick väl inte precis i mina planer för att fira milstolpen att det nu är sex månader sedan jag började på mitt nuvarande jobb och att min provanställning idag övergått i en tillsvidareanställning. 🤒😒 Men det blir ju inte alltid som en tänkt sig och det är inte mycket att göra åt, bara att acceptera läget. 🤷 
 
Jag är hur som helst väldigt glad över min arbetsplats och jag ser fram emot att få återvända dit nästa vecka när jag kryat på mig. 🙏 Under det halvår som gått har jag lärt känna många nya människor, vuxit enormt i min yrkesroll och som människa, tagit mig igenom den minst stressiga högsäsong jag någonsin upplevt och inte en enda gång under dessa sex månader börjat gråta på grund av något som haft med jobbet att göra. Jag känner ett lugn och en trygghet som är ganska främmande men tämligen angenäma. Jag har hittat hem. 🙏 
 

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback