Exponeringstisdag

Nu blir det ett ganska kort inlägg här, för jag är jättetrött. 😴 Men jag ville bara berätta att jag idag har haft uppstartsmöte med en ny kund på jobbet (tillsammans med min teamleader, vilket jag är mycket tacksam över 🙏) och att jag ikväll har haft ett seminarium i litteraturvetenskapskursen (ämnet var makt och ideologier, så jag var i mitt esse och pratade intersektionalitet och normer och så vidare ☺️👍). Jag känner mig mycket stolt över mig själv. 😊 Egentligen vill jag skriva mer men jag ligger nästan och somnar här, så...natti natti! 😴😴😴

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback