Systerdag och den sista musikalkvällen

Idag är det lördag och min finaste syster har varit här. 😊❤️ Vi har gått lite på stan, gjort 25(!) matlådor och kollat på några avsnitt av Mordkommissionen. Vi hade lite planer på att städa och julpynta också, men jag orkade inte det idag så vi tar det nästa helg istället. Det är förstås lite sent att plocka fram julen i november, men det får vara okej. 😉

Och så var Spotify så vänliga och upplyste mig om att Taylor släppt ett nytt album...nästan ett och ett halvt dygn efter att det hänt. 😅 Som att jag inte hade nedräkning till denna stora händelse igår morse - vilket de ju borde kunna se själva... 😁

Och kvällen har jag förstås tillbringat på min älskade teater för musikalbesök nummer 16 av Waitress. 🎭🎶💖😊 Det var sista föreställningen i Norrköping ikväll. Och (kanske) sista föreställningen för mig - om jag inte åker till Linköping och ser den i vinter, det är inte alls omöjligt... 😉

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback