Superfredag 💖

Idag har det verkligen varit min dag. Jag kĂ€nner mig allmĂ€nt tacksam mot livet just nu. đŸ„°đŸ™â€ïž

Dagen började med att jag upptĂ€ckte att en av mina drömlĂ€genheter i Vadstena som jag spanat in i flera Ă„r kommer att bli ledig frĂ„n Ă„rsskiftet. 😍💖 TyvĂ€rr Ă€r det fler som har upptĂ€ckt det - i skrivande stund har 24 personer anmĂ€lt sitt intresse och trots mina över fyra Ă„rs köpoĂ€ng stĂ„r jag bara pĂ„ nionde plats. SĂ„ sannolikheten för att jag kommer fĂ„ den Ă€r vĂ€l inte jĂ€ttehög. Men jag lever pĂ„ hoppet. 🙏

Nyheten om lĂ€genheten fick mig att skutta runt i lĂ€genheten imorse och ge ifrĂ„n mig diverse glĂ€djetjut. Som om jag behövde fler anledningar till att bli exalterad idag - finaste Taylor slĂ€ppte ju 1989 (Taylor's Version) kl. 6 imorse...


Jag har haft albumet pĂ„ repeat pĂ„ Spotify hela dagen idag. Och nĂ€r jag kom hem frĂ„n jobbet vĂ€ntade den fysiska skivan pĂ„ mig ocksĂ„. 😍💖

Och för att fortsĂ€tta pĂ„ Taylor-temat slĂ€ppte flygbolaget idag ÄNTLIGEN flygbiljetter till London i sommar. SĂ„ nu har jag bokat det ocksĂ„. đŸ„°đŸ‘

Och denna tĂ€mligen angenĂ€ma dag avslutade jag, som sig bör, pĂ„ min Ă€lskade teater för musikalbesök nummer 15 av Waitress. đŸŽ­đŸŽ¶đŸ’–đŸ˜Š Och i salongen trĂ€ffade jag pĂ„ tjejen som jag ska gĂ„ pĂ„ Taylor-konsert med i Stockholm nĂ€sta Ă„r, och vi fangirlade över 1989 (Taylor's Version). đŸ˜đŸŽ¶đŸ’–

Livet Ă€r fint. đŸ™â€ïž

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback