Sovmorgon, studier och musikal

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon. 😴 Inte för att det fick tröttheten att gå över, men det var skönt i alla fall. Sedan har jag ägnat större delen av dagen åt att plugga. Och så avslutade jag dagen på min älskade teater för musikalbesök nummer 12 av Waitress. 🎭🎶💖😍 Idag slapp jag stinkande gubbar i salongen, istället satt jag bredvid två jättegulliga (sannolikt autistiska) nördtjejer som var utklädda till servitriser. ☺️ De var imponerade av skådespelarnas insatser, fann den autistiska nördtjejen Dawn som den mest relaterbara karaktären, började nästan gråta av misshandelsscenerna och blev generade av sexscenerna (jag noterade att en av tjejerna höll för ögonen varje gång). Så himla fina och gulliga. 😊💖 Och bakom mig satt ett gäng teaterveteraner som varit trogna besökare på min älskade teater ända sedan 70-talet(!), de var också roliga att lyssna på. 😊👍

Nu ska jag försöka sova och hoppas att jag känner mig utvilad när jag vaknar imorgon bitti... 😴😴😴

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback