Soligt sinne i höstrusket 🍁

Jag var lite PM(D)S:ig imorse, men sedan blev dagen betydligt mer stabil Ă€n gĂ„rdagen. Det har varit riktigt ruskigt höstvĂ€der med blĂ„st och regn och snö och kyla, men i mitt sinne har det varit soligt idag. 🌞

Jag fick ovĂ€ntat beröm frĂ„n en kund idag vilket gjorde mig vĂ€ldigt rörd och glad. 😊🙏 Och jag kĂ€nde en boost av sjĂ€lvförtroende och bokade in ett möte med en ny kund nĂ€sta vecka, utan min teamleader (jag fick lite kalla fötter sedan och bollade med henne om hon kanske ska vara med Ă€ndĂ„, men vi kom fram till att jag ska försöka sjĂ€lv vilket kĂ€nns lite lĂ€skigt men mest spĂ€nnande).

KvĂ€llen har jag förstĂ„s tillbringat pĂ„ min Ă€lskade teater för musikalbesök nummer 13 av Waitress. đŸŽ­đŸŽ¶đŸ’–đŸ˜ Jag var egentligen för trött och borde vĂ€l ha stannat hemma och gĂ„tt och lagt mig tidigt istĂ€llet...men det ville jag inte. 😄 FörestĂ€llningen var fin ikvĂ€ll ocksĂ„. Jag satt bredvid nĂ„gra personer som uppenbarligen inte sett den förut men som var vĂ€ldigt entusiastiska, det kĂ€ndes roligt att fĂ„ ta del av deras spontana reaktioner pĂ„ olika scener. 😊 Jag hade dock lite stresspĂ„slag under kvĂ€llen, nĂ€r jag noterade att viss viktig rekvisita inte var dĂ€r den borde vara vid ett par tillfĂ€llen. đŸ˜± Men det löste sig rĂ€tt bra, med lite Ă€ndrade repliker. Jag blir sĂ„ imponerad över hur de finner sig dĂ€r pĂ„ scenen...

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback