Kundmöte och årsmöte

Idag har jag haft uppstartsmöte med en ny kund på jobbet, alldeles själv. Jag var nästan illamående av nervositet innan, men det gick jättebra och efteråt skuttade jag tillbaka till mitt skrivbord strålande som en sol. 🌞💖

Och ikväll har jag varit på årsmöte med min älskade teaters vänförening. 🎭 Det hölls på teaterhuset i Linköping i år. Jag brukar inte delta när det är i Linköping, men eftersom jag skulle väljas in i styrelsen ikväll så tänkte jag att det vore klädsamt att närvara. Så det gjorde jag, och det var trevligt. Och nu är jag en del av styrelsen. 😊👍

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback