Handledarutmattning 😮

Ja, jag missade att ta en selfie INNAN jag smörjde in lĂ€ppen med munsĂ„rssalva. 😂🙈 Ja, ja...sĂ„ kan det gĂ„. 😅 Det blir nog ett kort inlĂ€gg ikvĂ€ll, för jag Ă€r trött ikvĂ€ll ocksĂ„ precis som igĂ„r. Jag har varit trött hela dagen, trots att jag sov ganska lĂ€nge inatt. 😮 Mamma sa att det nog beror pĂ„ anspĂ€nningen över att vara praktikanthandledare, och jag tror att hon har rĂ€tt. Min praktikant Ă€r bĂ„de trevlig och lĂ€raktig och jag tycker att vi fungerar bra ihop...men det Ă€r klart att jag kĂ€nner en inre stress och press över att hantera hela situationen pĂ„ ett bra sĂ€tt. Jag hoppas att jag lugnar ner mig snart, för det hĂ€r Ă€r utmattande. 😮😮😮 För övrigt fick jag idag höra frĂ„n en kollega som tagit över ett bokslutsuppdrag frĂ„n min gamla arbetsplats (efter att jag slutat dĂ€r) att kunden bara hade positiva saker att sĂ€ga om mig och överöste mig med beröm. Och sĂ„dant Ă€r ju alltid trevligt att höra. đŸ„°đŸ™ Imorgon ska jag trĂ€ffa en ny kund för ett lunchmöte, det ser jag fram emot med skrĂ€ckblandad förtjusning...

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback