Knypplingskurs i Vadstena, dag 5

Idag var sista dagen på knypplingskursen och på min vistelse i Vadstena (för den här gången). Det kändes lite sorgligt, men samtidigt skönt att få komma hem igen. 🙏

Vi hade bara halvdag på kursen såhär sista dagen, men jag hann ändå ganska långt på spetsen jag påbörjade igår. 👍 Jag har fortsatt lite med den nu sedan jag kom hem också, för att visa mamma och syrran. 😊

Mamma kom och hämtade mig och min massiva packning i Vadstena efter kursens slut, vilket jag är mycket tacksam över. 🙏❤️

Efter att vi ätit lunch gick vi ner och satte oss intill Vättern en stund och lyssnade på vågorna. Det var mysigt. 😊❤️

Sedan åkte vi hem till Norrköping och möttes upp av syrran. ❤️ Hon hade tagit in posten åt mig, och till min stora lycka och förvåning hade Speak Now (Taylor's Version) redan kommit, trots att albumet släpptes först idag. 😍💜💜💜

Nu är jag fruktansvärt trött. Det känns verkligen inte som om jag haft semester en vecka, jag är helt slut. 😴 Men jag har ju inte precis slappat under den gångna veckan. 😉 Jag är dock väldigt nöjd med min knypplingsvistelse i Vadstena. Och nu känns det skönt att vara hemma igen. 😊🙏

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback