Knypplingskurs i Vadstena, dag 4

Som väntat har jag varit helt slut idag eftersom det blev så sent igår. 😴 Jag släpade mig upp ur sängen typ fem minuter innan jag skulle äta frukost. 🙈

Ändå har det gått riktigt bra på knypplingskursen idag. 👍 Jag färdigställde "Tittin"...

...vilket betyder att jag nu bara har "Vågkrus" kvar att göra av grundspetsarna. ☺️👍 Läraren föreslog dock att jag skulle prova en annan spets innan jag kör "Vågkrus". Den har inget namn, bara ett nummer (48), och jag påbörjade den idag - helt utan hjälp från läraren. Det var först när jag kom fram till nätbotten, som jag aldrig gjort förut, som jag bad om lite vägledning. Men fram till dess klarade jag mig själv. 😊✌️

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback