I väntans tider

Enligt mensappen är min mens 15 dagar sen. Det stämmer säkert, jag har inte haft mens på evigheter. PMS-helvetet kom och gick, men utan att mynna ut i blodbad. Så...det är väl bara att fortsätta vänta. 🤷‍♀️ Under tiden förser appen mig med ytterst skrattretande meddelanden...


Alltså, lägg ner! 😂😂😂 Denna lilla aceflata använder mensappen för att kunna förutse PMS-helvetet. Inget annat. Jag behöver varken tips på hur jag ska undvika eller lyckas bli gravid. 😂🤦‍♀️ Jäkla störiga normer...

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback