Andra dagen på NärCon

Idag hade jag sällskap av finaste Charlie på NärCon, vilket var väldigt trevligt och också innebar att jag hade betydligt mindre ångest än igår. 😊🙏

Vi fick ihop ett givande och alldeles lagom program för dagen, med fokus på cosplay, manga och teater. 😊 Jag tycker att det är så himla häftigt med cosplay! 😍 Jag hade, som ni kanske anade i bilden ovan, min Heartstopper-skoluniform på mig idag, som lite light-cosplay. Jag får se om jag vågar mig på att sy och bära en "riktig" dräkt till nästa år.

Jag såg flera Rapunzel-cosplayare idag också, vilket gjorde mig väldigt glad. 😍 Men jag vågade såklart inte gå fram och fråga om jag fick fota dem, så jag fotade bara den som deltog i en av cosplaytävlingarna vi tittade på.

Det var betydligt lättare att shoppa idag än igår, nu när jag hade sällskap. 🙏 Så det blev några inköp idag med. 😍💖
Ni får ursäkta att detta inlägg blev lite kortfattat, det är mitt i natten och jag är jättetrött och behöver verkligen sova nu. Natti natti! 😴😴😴

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback