Kalas och kurering

Igår hade vi gemensamt födelsedagsfirande för syrran och mammas man, de fyller båda år nu i veckan. 🎂🎈🎁🎉 Det var jättetrevligt. 😊💖 Syrran och jag fixade maten och vi hjälpte mamma komma igång med sin smartphone som hon äntligen gått över till. 📱👏 (Och vi var så fokuserade på det att vi knappt kom ihåg att ta några bilder. 🙈)

Idag har jag pluggat. Och gått och inhandlat immunförsvarsboostar. För ja, jag är krasslig igen. Det började väl typ i fredags men jag har ignorerat det för jag kan bara inte vara sjuk igen, det är helt orimligt! 😱 Snuvig, ont i halsen, ont i öronen, allmänt hängig. Värre idag än igår. 🤒 Men jag tar halstabletter, dricker ingefärashots och proppar i mig apelsiner. Jag VÄGRAR vara sjuk igen! Jag var liksom sjuk FÖRRA VECKAN senast, det här går bara inte för sig! 😰 Jag har bara lite över fyra veckor kvar innan jag slutar på kontoret och jag har massor som jag behöver bli klar med innan dess, jag kan inte vara borta mer nu...

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback