Muminhuset och julsagan 🎄

Idag Ă€r det lördag och systerdag. ❀ Och syrran och jag har fortsatt med Muminhuset som pepparkakshus som vi pĂ„började förra helgen. Idag dekorerade vi alla bitarna och började montera ihop dem (det förstnĂ€mnda var roligt och det sistnĂ€mnda fick mig nĂ€stan att flippa ur 🙈). FortsĂ€ttning följer nĂ€sta helg...

Och eftersom det Ă€r första advent den hĂ€r helgen sĂ„ gav vi varandra varsitt adventspaket. 🎁 Jag fick den hĂ€r jĂ€ttefina Taylor-affischen. 😍💖💖💖

PĂ„ eftermiddagen gick jag till min Ă€lskade teater och sĂ„g En julsaga tillsammans med mamma och hennes man. Det var en jĂ€ttefin iscensĂ€ttning av denna fantastiska berĂ€ttelse. đŸŽ­â€ïžđŸ˜đŸ™

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback