Mellandagarna

I måndags var det mysigt julfirande med familjen hemma hos mamma, som i vanlig ordning lagade fantastisk mat. ❤️🎄🎁❄️ Och i tisdags umgicks jag med finaste Charlie och testade sushi för första gången (helt okej) och klappade katterna (😻😻😻) och introducerades för en ny Yaoi-serie som verkar lovande. 💖

Sedan har jag varit iväg till kontoret och jobbat i två dagar. Natten till i onsdags sov jag fruktansvärt dåligt, vilket antagligen till stor del berodde på fullmånen. 🌕 Även om jag för all del sovit konstigt i största allmänhet den senaste tiden och vaknat fram på småtimmarna efter livliga mardrömmar och haft svårt att somna om och sedan känt mig halvdöd när klockan ringt på morgonen... 😖🥱 Men inatt gick det lite bättre igen. 🙏 Och det har inte precis varit slitsamt på kontoret dessa två dagar. Det har knappt varit något folk där och jag har inte precis varit överhopad med arbete. Så imorgon kommer jag faktiskt ta en semesterdag. Jag hade inte tänkt vara ledig något runt jul och nyår utöver röda dagar, men jag känner att det är lika bra att vila upp mig ordentligt inför våren. På andra sidan årsskiftet blir det tack och lov mer att göra. 😊👍

Bilderna från fotograferingen kom förresten nu i dagarna, och av de tre alternativen som fotografen valt ut bestämde jag mig för denna bild. 📸 Jag är för all del inte nöjd med resultatet, men det vet jag ju att jag aldrig kommer bli så det är bara att gilla läget och acceptera att denna bild läggs ut på hemsidan. 🤷‍♀️

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback