🎄 Malins Swiftmas-kalender, dag 7: Min första Taylor-konsert

I augusti 2013 Ă„kte syrran och jag till USA för att se Taylor live för första gĂ„ngen. Vi tillbringade större delen av resan i San Francisco, men Ă„kte ner till Los Angeles en svĂ€ng bara för konsertens skull. Detta var under Red-turnĂ©n, sĂ„ jag hade införskaffat en röd tröja som det stod LA pĂ„. Och vi hade superduperlyxbiljetter lĂ€ngst fram omgĂ€rdade av scenen. NĂ€r Taylor Ă€ntligen dök upp pĂ„ scenen trodde jag att jag skulle svimma. Jag kunde verkligen inte fatta att hon faktiskt var dĂ€r PÅ RIKTIGT. 😍😍😍 Jag sĂ„g henne och jag hörde henne och hon befann sig bara nĂ„gra meter bort...det var helt surrealistiskt. Och fantastiskt. Ett minne jag alltid kommer att bĂ€ra med mig. 🙏💖 
 
 
 
Vilken var din första Taylor-konsert?

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback