🎄 Malins Swiftmas-kalender, dag 5: BĂ€sta spĂ„r 5

Time won't fly, it's like I'm paralyzed by it
I'd like to be my old self again
But I'm still trying to find it
After plaid shirt days and nights when you made me your own
Now you mail back my things and I walk home alone
 
 
SÄhÀr dag 5 kÀnns det ju sÄklart relevant att skriva om spÄr 5. SpÄr 5 pÄ Taylors album Àr alltid en sÀrskilt personlig lÄt med en extra sÄrbar text:
💔 "Cold As You" (Taylor Swift)
💔 "White Horse" (Fearless)
💔 "Dear John" (Speak Now)
💔 "All Too Well" (Red)
💔 "All You Had To Do Was Stay" (1989)
💔 "Delicate" (reputation)
💔 "The Archer" (Lover)
💔 "my tears ricochet" (folklore)
💔 "tolerate it" (evermore)
💔 "You're On Your Own, Kid" (Midnights)
 
Och den "track 5" som kÀnns lite extra för mig Àr "All Too Well" frÄn Red. Den fÄr mig att tÀnka tillbaka pÄ hur jag under 2010-2011 försökte hitta mig sjÀlv igen och lista ut vem jag egentligen var och vad jag faktiskt ville med mitt liv, nÀr det som jag trott pÄ och levt för rasat samman. Det Àr en depplÄt och tröstelÄt pÄ en och samma gÄng. 
 
 
Vilket spÄr 5 Är din favorit?

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback