🎄 Malins Swiftmas-kalender, dag 24: FavoritjullĂ„t

And when I'm feeling alone
You remind me of home
Baby, baby, Merry Christmas
And when the world isn't fair
I pretend that we're there
Baby, baby, Merry Christmas
 
Av de jullĂ„tar Taylor har gjort Ă€lskar jag "Christmas Tree Farm" allra mest. 🎄 Den Ă€r sĂ„ vacker och glad och allmĂ€nt hĂ€rlig bara. đŸ„° Och med den lĂ„ten avslutar jag nu min Swiftmas-kalender och önskar er alla en riktigt GOD JUL.Â đŸŽ„â€ïžđŸ€¶Â 
 
 
Vilken av Taylors jullÄtar Àr din favorit?

Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback