Tre små gummor i Nora, dag 3

Imorse vaknade mamma, syrran och jag upp på vårt hotell i Nora för vår sista dag på denna mysiga resa. 💖

Det regnade till och från även idag, men det var betydligt mycket mer uppehåll än igår så vi gick en promenad genom stan innan vi satte oss i bilen. 😊

Vi kollade in några Maria Lang-miljöer och avslutade med att gå ner till bysten och bänken utanför hennes lägenhet.

På hemvägen stannade vi bland annat till i Askersund, där vi strosade runt och shoppade och fikade. Det var mysigt. 😊💖

I Nora köpte jag en jättesöt blåmes i porslin och i Askersund hittade jag det traditionsenliga resegosedjuret i form av en lila enhörning som jag döpte till Nora. 🦄💖

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback