Tre små gummor i Nora, dag 1

Efter några dagar hemma, där jag hanterat semestern rätt bra genom att läsa och skriva, är jag nu iväg på äventyr till Nora med mamma och syrran. ☺️❤️

På vägen hit stannade vi till på några olika ställen, såsom Svennevads kyrka...

...Norrbyås kyrka...

...och området där mormor och morfar campade när de förlovade sig 1955. ❤️

Vår hotellsvit här i Nora är helt underbar. 😍❤️

Kvällen har vi ägnat åt en mycket intressant och underhållande stadsvandring i Maria Langs fotspår. 😊👍

Det regnar och har gjort så större delen av dagen, men vi har himla mysigt ändå. 😊❤️

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback