Sömnhjälp från oväntat håll

Tro det eller ej, men jag har sovit gott inatt trots oväsendet. 🙏 Sent igår kväll gick jag ut i köket och rotade igenom medicinskåpet i desperat jakt efter några bättre öronproppar än de där gula standardvarianterna som inte stänger ute något ljud överhuvudtaget. Och jag hittade en liten lila ask från Byggnads som jag misstänker att jag kan ha fått i Pride Park under Stockholm Pride för ett antal år sedan. Och öronpropparna i den visade sig vara helt fantastiska! Jag hörde bara lite grann av eländet utifrån gatan. Jag tog på mig min migränhuva också, dels för att hålla öronpropparna på plats medan jag sov och dels för att den har en lugnande effekt på mig (och som en bonus färgmatchade de ju riktigt bra). 😊👍

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback