Noll energi men bra ändå

 
Jag har varit - och är - jättetrött den här veckan. Inte så att jag är direkt sömnig, och jag sover rätt bra på nätterna. Men jag är liksom slut. Har ingen energi. När jag kommer hem från jobbet på eftermiddagarna vill jag i princip bara gå och lägga mig och vila. Och jag är inte riktigt "med" - när jag stod i kassan och skulle betala i matbutiken igår eftermiddag plockade jag upp mina nycklar istället för min plånbok. 🙈 Jag vet inte om det är årstidsväxlingsrelaterat kanske. Syrran upplever nämligen exakt samma sak just nu. Himla jobbigt är det. 😣 Och idag är det fredag, och jag brukar vara väldigt trött på fredagar även i vanliga fall men idag är det ännu värre. 😴
 
Nåväl. Förutom tröttheten mår jag ändå ganska bra just nu. Och idag fick jag en spontan exponeringsövning på jobbet. En av mina chefer hade ett möte med en kund som jag aldrig träffat förut. Och när han blev tvungen att avvika från kontoret kallade han in mig i konferensrummet och bad mig ta över och avsluta mötet. Och förutom en initial känsla av panik kändes det riktigt bra, och jag tror att det gick riktigt bra också. Jag kände mig väldigt nöjd och stolt efteråt i alla fall. 😊✌️
 
Nu väntar en helg med teater i Vadstena och AceCon-livesändningar på YouTube. ❤️ Ja, och så valet då... 😣
 

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback