Fyra fiktiva karaktärer jag relaterar till

"Post 4 fictional characters you relate to and let people assume something about you." Jag såg den uppmaningen i en Facebook-grupp för en stund sedan och började genast googla fram bilder. Men när jag väl var klar med kollaget lyckades jag inte hitta tillbaka till det inlägget i flödet. 🙈 Så jag postar det här istället (jag känner mig hur som helst mer bekväm med att lägga upp saker i bloggen än på Facebook)...


Elsa från Frozen, Usagi-san från Junjou Romantica, Beth från Little Women och Rapunzel från Tangled. Jag relaterar inte till någon av dem till 100 %, men de har allihop någonting som jag relaterar väldigt starkt till.

Feel free to assume things... 😉

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback