Lilla Malin i Astrid Lindgrens Värld 🌸

Jag tillbringade gårdagen i Astrid Lindgrens Värld. Närmare bestämt i Körsbärsdalen och Törnrosdalen. 😍💖🌸 Det var väldigt spontant, jag bokade det i lördags kväll. Jag hade liksom tänkt att jag skulle vilja åka dit på semestern även i år men inte bokat något än. Och i lördags kväll låg jag i sängen och tänkte på hur fint det var att åka dit förra sommaren och hur gärna jag ville åka dit snart igen. "Men varför gör jag inte det då?" 🤔 Bra fråga. Let's go! ☺️👍
 
Parken är ju ganska stor...men jag rusade direkt till Körsbärsdalen. Och sedan till Törnrosdalen. 😍🌸 Och ingen annanstans. 😁
 
Okej, jag gick till pannkaksrestaurangen också för att äta lunch och ladda telefonen (nog för att jag har himla bra batteri i min telefon, men när jag tog sisådär en miljon bilder under föreställningarna tog det rätt hårt på batteriet 🙈).
 
Och så gick jag förstås till en butik och gjorde några ytterst nödvändiga inköp. 😍
 
Men annars var det fullt fokus på Bröderna Lejonhjärta...
 
Herregud, vad jag älskar den här berättelsen! 😭❤️😭❤️😭 Jag fick tårar i ögonen och gåshud vid flera tillfällen under dagen. ❤️
 
Jag är väldigt nöjd med gårdagen. Och jag ser redan fram emot nästa sommars besök. 🙏❤️
 

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback