Teaterdag 🎭💖

Idag har det varit en tĂ€mligen intensiv men vĂ€ldigt rolig dag. â˜șïžđŸ‘đŸ’– Syrran har varit hĂ€r och vi har gĂ„tt lite pĂ„ stan och spelat tevespel och tittat pĂ„ ett Buffy-avsnitt som jag ville visa henne (jag hĂ„ller pĂ„ och maratontittar pĂ„ serien ifrĂ„ga đŸ˜đŸ§›â€â™‚ïž) och gjort matlĂ„dor - och sĂ„ har vi varit pĂ„ abonnentdagen pĂ„ min Ă€lskade teater och fĂ„tt nĂ€sta spelĂ„r presenterat...


Detta Ă€r en STOR Ă„rlig hĂ€ndelse i mitt liv som jag verkligen saknat under pandemin. Jag var beyond hypad och i total extas. 😍 Satt och log med hela ansiktet och nĂ€stan studsade pĂ„ min stol i salongen, och nĂ€r min favoritlĂ„t frĂ„n episka Come From Away framfördes pĂ„ scenen fick jag lyckotĂ„rar i ögonen. đŸ˜­â€ïž

I foajĂ©n gick jag fram till en regissör som inte arbetat pĂ„ teatern pĂ„ ett tag (han log igenkĂ€nnande mot mig) och sa att det var roligt att han var tillbaka (dĂ„ log han Ă€nnu mer). Och nĂ€r jag skulle förnya mitt abonnemang sa killen i biljettkassan "Hej Malin!" och letade fram mina kunduppgifter i datorn utan att jag behövde sĂ€ga nĂ„gonting. Japp, jag Ă€r en inventarie pĂ„ teatern. 😉 KĂ€nner mig sĂ„ hemma och lycklig dĂ€r. đŸ™â€ïž

Jag har faktiskt varit och sett en pjĂ€s ikvĂ€ll ocksĂ„, som om det inte var nog med abonnentdagen. 😉 Finska för invandrare hette pjĂ€sen och den var bĂ„de rolig och sorglig och varm och tĂ€nkvĂ€rd. En fin avslutning pĂ„ en fin dag. Jag kĂ€nde mig glad nĂ€r jag gick hem efterĂ„t. 😊💖


Kommentarer

TĂ€nker du skriva en kommentar?

Vad gullig du Àr! Jag blir jÀtteglad nÀr jag fÄr trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. OlÀmpliga kommentarer, sÄsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihÄg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback