Veckan börjar bra 😊💖


Idag mår jag bra igen. Jag vet inte riktigt vad det är för varannan-dags-mående-bergochdalbana jag hamnat i, men jag hoppas komma ur det snart för det är himla utmattande.

Dock skönt att jag mår bra idag. Det är ju måndag, vilket innebär vardagsrutinernas trygga återkomst. 😊👍 Det har varit en bra dag på jobbet, som avslutades med ett jätteroligt gymbesök (med reservation för att jag kommer ha en annan uppfattning imorgon när träningsvärken från helvetet gör sin entré 😉).

Och nu ikväll har jag läst ut en bok jag började läsa igår. Efter att långsamt ha tragglat mig igenom en annan bok under flera veckors tid innan jag slutligen nådde sista sidan igår, har jag nu på bara två kvällar låtit mig uppslukas totalt av denna nya läsupplevelse. 😍😍😍 Om ni lugnar er till årets Ace Week så kommer ni få en djupare och (förhoppningsvis) mer sansad och välartikulerad recension här i bloggen, men jag vill redan nu varmt rekommendera er alla att läsa Upside Down av N.R. Walker. Jag ligger här i min säng, alldeles för långt efter läggdags, och är alldeles för uppe i varv och exalterad för att kunna somna. 😍😍😍 En så sjukt vacker och skör och SÖT kärlekshistoria mellan två asexuella killar hade jag aldrig kunnat drömma om. Och jag trodde aldrig att jag skulle säga detta - men det är fan bättre än Yaoi. 😲😍☺💖 OMFG...hur ska jag kunna sova efter denna upplevelse?!

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback