Systertisdag ❤


Det är inte lördag idag, men systerdag har det varit i alla fall. 😊❤ Syrran och jag har gått lite på stan och spelat tevespel och haft det allmänt mysigt. Jag får sådan energi av att umgås med min finaste älsklingssyster. ☺ Sedan hon åkte hem har jag farit runt och plockat och grejat och städat här hemma. 😊👍 Det blir trevligt att komma hem till en nystädad lägenhet sedan (ja, jag åker bort IGEN imorgon 😉).

Regnbågsflaggorna vajar stolta utanför Arbetets museum, såg vi i förmiddags. Jag blir så lycklig av att se hur olika aktörer runtom i stan uppmärksammar East Pride. 😊❤🏳️‍🌈 Snart är det äntligen dags för årets festival! ☺

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback