Paraden

Nämen oj, så dagarna bara springer iväg! I onsdags var jag hos mamma och hennes man på landet hela dagen, i torsdags åkte syrran och jag upp till Stockholm för lite Pride-aktiviteter, i fredags jobbade jag, i lördags var det ju såklart Pride-paraden och i söndags (igår) var jag så utmattad efter Stockholm att jag sov nästan hela dagen. Idag har jag varit och jobbat igen, men nu är det nog dags för semester på riktigt faktiskt. 
 
Vi gick inte i paraden, vi hade tänkt göra det men sedan blev det så att vi bara stod vid sidan om och tittade på. Det har jag aldrig gjort förut (jag har alltid gått med själv), och det var jättehäftigt att få se alltihop. Så himla många människor, så himla mycket kärlek, så himla viktiga budskap och en sådan himla otrolig glädje! 
 
Jag fick även själv en del uppmärksamhet, för jag hade min egensydda regnbågsklänning på mig, och jag fick både beröm och blev fotograferad och en tjej började nästan gråta för att hon blev så rörd. Jag kände mig förstås himla tafatt inför allt detta, och hade jag haft någon som helst självbevarelsedrift skulle jag väl ha klätt mig i något betydligt diskretate, men jag antar att det är nyttigt att "utsätta" sig lite ibland. Och alla var så snälla och fina. 
 
HAPPY PRIDE!!! ❤💛💚💙💜 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

vad nice

2016-08-01 @ 21:00:33
URL: http://efji.blogg.se/

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback