Rörigt inlägg av övertrött Malin

Ja, jag är vaken. Otroligt men sant. :P Har varit på julbord med jobbet nu ikväll nämligen. Jättetrevligt och gott. :thumbup: Ursäkta att jag är lite korthuggen, men jag är dödligt trött. Sitter bara här för att varva ner lite innan jag går och lägger mig. Fick skjuts hem, tack och lov för det är skitkallt ute. Och nu har jag badat skumbad och känner mig lite allmänt lullig. Har även tittat på Taylors nya video (finns tyvärr ingen bra YouTube-version ännu, men ni lär bli varse när den kommer). Kissen gnäller och vill att vi ska gå och sova. Hon är så söt. När jag vaknade imorse upptäckte jag att hon låg under täcket och att jag låg och höll om henne. Mysigt! :) Och nu är det dags att sova igen. Jag kommer inte vara på jobbet kvart i sju imorgon som jag brukar, kan jag ju säga... :tired:

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback