Dagen efter

Jag kan inte minnas när jag sov ända till kl. 9 senast, men idag gjorde jag det. :tired: För igår var ju Den Stora Filminspelningsdagen. Det var jättekul, läskigt (förstås) och jäkligt utmattande. Jag befann mig på inspelningsplatsen i 12(!) timmar, sen tillkom ju resan dit och tillbaka - så sammanlagt var jag borta i över 14 timmar! När jag äntligen fick stappla i säng sent igår kväll kändes det som om hjärnan skulle explodera. Jag är fortfarande trött och överväldigad av allt jag var med om igår, så en mer detaljerad beskrivning av gårdagen kommer senare. Tills vidare låter jag Miley beskriva hur det var;


Kommentarer
Gaymasen

Tjusigt med nya headern! :)



Och tack så mycket för treårs-gratulationen :D

2011-10-11 @ 15:37:09
URL: http://gaymasen.se

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback