Mardrömmar

Imorse vaknade jag alldeles sjöblöt av svett och det tog typ en halvtimme innan jag slutade skaka. Jag hade haft en fruktansvärd mardröm. Det var droger och självmordsförsök och poliser och sekter och misshandel och hjärntvätt och förtryck och tvång och svek och den hemska känslan av att inte bli trodd av myndigheterna när man berättade om alla vidrigheter man sett och upplevt. Usch och fy!
 
Varför drömmer jag alltid mardrömmar?! Det händer ju något hemskt i princip varenda natt i min hjärna... Det är väldigt utmattande, och säkerligen en av anledningarna till att jag har så svårt att somna om kvällarna - jag bävar helt enkelt för vad som kommer att hända när jag sluter ögonen.
 
Det kan vara en biverkning av någon av mina mediciner...jag tror att jag läste något om det på någon bipacksedel. Men skit samma vad det beror på - jag vill bara att det ska sluta! Det är jättejobbigt. :(
 

Kommentarer
Livrädd

Jag drömde att någon flyttade in i min lägenhet redan innan jag hunnit flytta ut. Inte lika vidrigt, men en stressande påminnelse om att det snart är dags att packa ihop. Sov gott.

2013-05-14 @ 20:00:28

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback