Jag är faktiskt inte hungrig längre!

Har skrivit uppsats i nästan ett halvt dygn idag. Jag känner tydligt hur jag befinner mig i den där jag-ska-aldrig-mer-plugga-i-hela-mitt-liv-när-jag-väl-är-klar-med-den-här-satans-uppsatsen-fasen. Jag har varit där förut. Och jag misstänker dessvärre att jag kommer att hamna där igen. Det brukar liksom bli så. Men jag hoppas innerligt att det inte blir så! För jag är så trött på att plugga nu...och min kärlek till Hungerspelen börjar definitivt glida över i hatkärlek...nära angränsande till hat. Gaaahh!!
 
 
Men flera sidor akademisk rappakalja har jag i alla fall lyckats få ihop idag. Jag har varit himla duktig, om jag får säga det själv. Så jag tyckte att jag gjort mig förtjänt av en liten belöning. En filmkväll kanske? Men för att inte få alltför dåligt samvete över detta moraliska förfall, valde jag att titta på filmatiseringen av mitt älskade jäkla fantastiska vedervärdiga studieobjekt...
 
 
Otroligt nog tyckte jag fortfarande att den var bra. Även om jag inte kunde låta bli att tänka analytiskt - vilket var rätt irriterande. Kissen å sin sida verkade mest uttråkad. Hon kröp in under täcket och låg där och sov under större delen av filmen - konstigt nog, med tanke på att hon brukar älska våldsamma filmer. Men men...hon kanske också börjar bli trött på Hungerspelen? ;)
 

Kommentarer
Lillasyster

Gosigt :) <3

Tycker du är jätteduktig som kämpar på! :)

Svar: Tack, gullunge! :) <3
The Worrying Kind

2013-05-09 @ 19:22:46

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback