Ingen frukostro här inte

Fy faaan, vad mycket folk det var vid frukostbuffén idag!! :S Jag blev helt chockad när jag kom ner i lobbyn och ville bara vända om och ta hissen upp till rummet igen. Vad är det här?! Jag har ju ätit vid ungefär samma tid varenda morgon hela veckan, och det har varit så lugnt och fridfullt...men så idag var det värsta hysterin. Det var en sådan trängsel överallt och jag blev tvungen att dela bord med ett äldre par. Så jag slängde i mig frukosten snabbare än vanligt och skyndade mig tillbaka upp till rummet. Usch.

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback