En söt liten skitunge

Varför siktar husdjur alltid in sig på MATTOR när de har diarré?! :S Tur att jag har tvättstugan imorgon förmiddag.
 
Kissen gnällde en himla massa inatt, men jag trodde att det var vanligt nu-har-du-sovit-några-timmar-så-nu-får-du-faktiskt-gå-upp-matte-gnäll. Dessutom var jag för trött och för Imovane-hög för att det skulle vara särskilt lämpligt att försöka ställa sig upp.
 
Men när klockan ringde imorse och jag gick upp blev jag varse vad som varit felet under natten. Små äckliga högar och pölar lite här och där på mattor och golv. Så jag prioriterade bort duschen och ägnade morgonen åt att städa upp efter den lilla damen jag bor ihop med. Hon rullade runt på mattorna (de som fortfarande var rena) och strök sig emot mig och verkade allmänt nöjd och glad...så jag tror/hoppas inte att det är någon fara med henne. Men lite orolig blir man såklart.
 
Ska köpa morotspuré sedan. Stackars lilla gumman...

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback