Nattens mardrömmar

Jag hade vidriga mardrömmar inatt. :bigeyes: Våldtäkter, mord, otrohet, våld...men det som fick mig att vakna alldeles kallsvettig vid tretiden inatt var att jag åkte till Stockholm för att gå på kurs men kom för sent till uppropet eftersom jag inte kunde hitta kurslokalen och blev tvungen att ta mod till mig att fråga främlingar om vägen.
 
Eh...ja. Det var alltså det otäckaste av allt som hände i mina mardrömmar inatt?! :question:
 
Antingen är jag fullständigt sinnessjuk, eller också är det helt enkelt så att det där med Stockholm kändes mer verkligt än allt det andra. För jag ska ju faktiskt till Stockholm och gå på kurs om två månader. Och jag vet ännu inte exakt var kursen kommer att hållas ("centralt i Stockholm" känns lite väl luddigt, tycker jag). Och jag antar att jag oroar mig för det, med tanke på hur lätt jag har för att gå vilse. Jag hoppas förstås att kursen kommer att hållas på hotellet där jag ska bo (så var det ju i höstas), men det vet jag inte än.

Kommentarer
Lillasyster

Ring lillasyster, så kan jag krama dig via telefon <3

2013-01-15 @ 12:25:38
geishaq

Vet du vad lokalen heter så kanske jag kan hjälpa dig?

Svar: Det är ju det jag inte vet. :-S De har liksom inte bestämt det än, utan det står bara "centralt i Stockholm". Men det kommer väl mer info längre fram (det är ju faktiskt över två månader kvar - det är bara jag som tycker om att vara ute i extremt god tid). :-)
The Worrying Kind

2013-01-15 @ 18:16:06

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback