Buhuu...jag vill ha min klänning!!

Besvikelsen är djup ikväll.
 
Jag fick hem en avi med besked om att paketet med klänningen nu fanns att hämta i närbutiken. Alldeles till mig av lycka skyndade jag iväg till affären, och nästan dansade på hemvägen med paketet i famnen.
 
Men så kom jag hem och öppnade paketet. Och inte fan innehöll det någon klänning. Där låg istället en ful jacka som jag inte alls ville ha. :O
 
Det stod i följebrevet att man kunde kontakta säljaren på hennes mobil om någonting var fel eller om man undrade över något. Och uppjagad av den smärre katastrofen som inträffat knappade jag in hennes nummer och tänkte verkligen ringa...men så fegade jag ur och skickade ett sms istället.
 
Det är flera timmar sedan nu. Och hon har inte svarat än. :(
 
Vad ska jag göra?!?

Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback