Nu har jag mitt på det torra

Tänk att dagar som börjar så jävligt kan bli så fantastiska ändå. Nu har det hänt två dagar i rad. Kass morgon - underbar fortsättning. :D
 
Vad som har hänt idag? Det började med att en headhunter ringde till mitt direktnummer i Körsbärsdalen. Väldigt smickrande att någon söker upp mig på det sättet och vill erbjuda mig en tjänst på en mysig liten revisionsbyrå här i stan. :thumbup: Men om jag får välja, stannar jag givetvis i min älskade Körsbärsdal.
 
Men får jag välja? :question: Jag gick in till chefen för att ta reda på den saken. Jag frågade helt frankt hur han har tänkt sig framtiden, med tanke på att min provanställning går ut om en vecka. Och han erbjöd mig en tillsvidareanställning, om jag var intresserad och "inte hellre vill gå till de där huvudjägarna". Och jag sa att jag självklart vill stanna här!!! :D
 
Så...nu har jag ett jobb. :thumbup: Det känns helt surrealistiskt (och fordrade en liten segerdans/gymnastikuppvisning inne i badrummet innan jag kunde fortsätta jobba). Tänk att JAG har lyckats fixa ett FAST JOBB!!! :D :D :D
 

Kommentarer
Lillasyster

Du är bäst! :) <3

Jag gillar den röda kjolen och klänningen hon har uppe på taket, asnice! :)

Svar: Tack, sötesyster! <3 Jag gillar alla hennes kläder! :-D
The Worrying Kind

2012-10-24 @ 19:24:14
Emma

Så bra jobbat! Grattis! :)

Svar: Tack så mycket! :-D
The Worrying Kind

2012-10-24 @ 21:26:06
Michelle

Grattis!!!

Svar: Taaack! :-D
The Worrying Kind

2012-10-24 @ 23:34:23
URL: http://meningsfulltonodigt.wordpress.com
Monika

Du är såååååå värd det!! KRAM <3

Svar: Taaaack!!! :-D
The Worrying Kind

2012-10-27 @ 08:51:07

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback