Dagens dåligheter

Aaaaaaj, min stackars fot!! :S

Jag tyckte att det var så fint väder idag, och jag visste att kusin F stod och sålde på Himpan...så jag klämde ner fötterna i trånga tygskor med tunn sula (för det är mina favoritskor) och gick hela vägen dit - och sedan hela vägen hem. Foten är nu röd och svullen och ärret är fulare än någonsin. :( Det kanske inte var världens bästa idé...jag ska nog ta det ganska lugnt resten av dagen.

För övrigt har jag fått reda på att det tydligen blossat upp ett bråk i släkten. Himla trist, speciellt med tanke på att vi alla ska träffas för att ha kalas för mig och morfar imorgon...hoppas att de kan hålla sams då! Jag hatar konflikter. :(


Kommentarer

Tänker du skriva en kommentar?

Vad gullig du är! Jag blir jätteglad när jag får trevliga kommentarer.

Observera att alla kommentarer granskas innan publicering. Olämpliga kommentarer, såsom mobbning och spam, kommer inte att publiceras.



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback